- Πληροφορίες Σεμιναρίου
- Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
- Σε Ποιούς Απευθύνεται
- Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Παροχές
- Επιδότηση
- Πιστοποίηση
- Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
- ΠόληΑθήνα
- Ωράριο Αθήνα20 ώρες
Σεμινάριο Google Adwords – Google Analytics – Google My Business
- Τα Google Adwords αποτελούν την πιο δημοφιλή πλατφόρμα δικτυακού μάρκετινγκ.
- Οποιαδήποτε επιχείρηση θέλει να έχει σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο, πρέπει να οργανώσει λογαριασμούς και καμπάνιες μέσω της Google, με την χρήση των εργαλείων Google Adwords, Google Analytics, Google My Business
- Το περιβάλλον εργασίας των πλατφορμών αυτών είναι ιδιαίτερα αφιλόξενο για τον αρχάριο χρήστη και απαιτείται εντατική εκπαίδευση για να πλοηγηθεί κανείς αποτελεσματικά στα δεκάδες εργαλεία που παρέχει το σύστημα.
- Η δημιουργία αποτελεσματικών διαφημιστικών λογαριασμών απαιτεί την προσεκτική επιλογή των λέξεων κλειδιών και την σωστή δόμηση της κάθε καμπάνιας, την επιλογή του κοινού στόχου και την στρατηγική όσον αφορά στην πολιτική πληρωμών για εμφάνιση σε υψηλές πρώτες θέσεις.
Όλα αυτά αποτελούν το αντικείμενο του σεμιναρίου αυτού που απευθύνεται σε χρήστες με μικρή ή καθόλου εμπειρία στην διαφήμιση google. Το σεμινάριο τους ξεκινάει από τα βασικά, την δημιουργία λογαριασμού google adwords, μέχρι το στήσιμο και την αποτελεσματική διαχείριση σύνθετων διαφημιστικών εκστρατειών στο internet.
Αναλυτικότερα, το σεμινάριο περιλαμβάνει:
- Δημιουργία λογαριασμού google adwords
- Περιήγηση στο περιβάλλον των google adwords
- Δημιουργία Διαφήμισης
- Επιλογή λέξεων κλειδιών
- Αξιολόγηση επιδόσεων διαφημίσεων
- Click Through Rate (CTR), δείκτης ποιότητας και άλλα μέτρα αξιολόγησης
- Έλεγχος κόστους, αποφάσεις για το bid, καθημερινός έλεγχος και συντήρηση της καμπάνιας διαφημίσεων
- Εισαγωγή στο Google My Business
- Δημιουργία Business Profile
- Επεξεργασία καταχώρισης
- Διαχείριση του Business Profile στους Χάρτες της Google
- Εργαλεία διαφημίσεων – προϋπολογισμός
- Στρατηγικός Σχεδιασμός Καμπάνιας
- Στόχευσης δικτύου – target group
- Δημιουργία καμπάνιας Bήμα-Bήμα
- Ανάλυση site – Landing Page
- Εύρεση λέξεων (λέξεις-κλειδιά)
- Χρήση Εργαλείων σχεδιασμού
- Ανάλυση παραγόντων για επιτυχία στην καμπάνια
- Εισαγωγή και εγκατάσταση Tracking Code
- Metrics και στατιστικά
- Ανάλυση δεδομένων – ροής
- Μέθοδος track & analyze σε πραγματικό χρόνο
- Case Studies – Workshop
- Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπεύθυνους διαφήμισης ή και ιδιοκτήτες εταιρειών κάθε είδους και αντικειμένου εργασιών, με μικρή ή καθόλου εμπειρία στο διαδικτυακό marketing.
- Στο σεμινάριο χτίζονται σταδιακά και αναπτύσσονται όλες οι γνώσεις και οι δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική παρουσία της επιχείρησης με διαφημιστικό λογαριασμό στο διαδίκτυο.
- Κρατήσεις θέσεων με συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας και κατάθεση προκαταβολής.
- Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα | ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
IBAN | GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 |
Τράπεζα | ΕΘΝΙΚΗ |
IBAN | GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282 |
Δικαιούχος | ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε. |
Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:
- θα κατανοούν την λειτουργία των διαφημιστικών εργαλείων της google
- θα μπορούν να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν λογαριασμό διαφήμισης και να κάνουν πληρωμές προς την google
- θα γνωρίζουν τα εργαλεία δημιουργίας, παρακολούθησης, αξιολόγησης και διαρκούς διαχείρισης κάθε διαφημιστικής καμπάνιας
- θα μπορούν να επιλέξουν και να αξιολογήσουν τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά
- θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα εργαλεία της google όπως χάρτες, display ads κλπ
- θα μπορούν να χειρίζονται τα εργαλεία μέτρησης και ανάλυσης της απτοελεσματικότητας κάθε καμπάνιας, κλπ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διάρκεια της κάθε εκπαιδευτικής ώρας είναι 45′
Βεβαίωση Συμμετοχής σε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης, από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (ΚΕΔΙΒΙΜ 2) PRAXIS (Αριθμός Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 11101832).