- Πληροφορίες Σεμιναρίου
- Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
- Σε Ποιούς Απευθύνεται
- Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Παροχές
- Επιδότηση
- Πιστοποίηση
- Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
- ΠόληΧαλκίδα
- Ωράριο Αθήνα20/02/2020 στις 13.00- 18.30 και 27/02/2020 στις 13:00-16:30
- Διάρκεια10 ώρες
- Συχνότηταδύο (2) συναντήσεις
- Τιμή75€
- Το πλήθος των μαγαζιών εστίασης είναι ίσως μεγαλύτερο από ποτέ.
- Καθημερινά ανοίγουν καινούργια εστιατόρια κάθε είδους, ενώ ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός.
- Το σύγχρονο εστιατόριο για να επιβιώσει στις συνθήκες αυτές, χρειάζεται πέρα από το άριστο φαγητό και την καλή σχέση ποιότητας – τιμής και άλλες, “άυλες” ποιότητες που όμως κάνουν την διαφορά.
- Η άριστη εξυπηρέτηση και υποδοχή του πελάτη από εκπαιδευμένο προσωπικό, αποτελεί την πρώτη εντύπωση ενός εστιατορίου και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία του.
- Επιπλέον, η προσέλκυση πελατών και η φροντίδα για ικανοποιητική πληρότητα και αριθμό κουβέρ κάθε ημέρα αποτελεί μέριμνα ενός καλά οργανωμένου τμήματος δημοσίων σχέσεων και προσέλκυσης πελατών.
- Πέρα από την διαφήμιση, η below-the-line επικοινωνία και η δημιουργία δικτύων καλών και πιστών πελατών, εξασφαλίζουν την μακροβιότητα του εστιατορίου και την κερδοφορία του.
Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης / υποδοχής πελατών και ανάπτυξης πλέγματος δημοσίων σχέσεων που πρέπει να διαθέτει το εκπαιδευμένο προσωπικό ενός εστιατορίου.
Στο σεμινάριο παρουσιάζονται τα εξής θέματα:
Υποδοχή και Εξυπηρέτηση Πελατών (6 ώρες)
- Παράγοντες που καθορίζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά
- Κατανόηση της διαδικασίας της ανθρώπινης επικοινωνίας
- Γλώσσα του σώματος και μετα-επικοινωνία
- Κανόνες και πρωτόκολλα υποδοχής του πελάτη
- Dressing Code υπαλλήλου υποδοχής, ανάλογα με το ύφος του μαγαζιού
- Οργάνωση και διαχείριση κρατήσεων
- Διαχείριση τραπεζιών για την τοποθέτηση των πελατών
- Αποτελεσματική συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα / προσωπικό του εστιατορίου
- Η υποδοχή και εξυπηρέτηση πελάτη στα πλαίσια δημιουργίας μιας “εμπειρίας”, παρά μιας απλής παροχής υπηρεσιών
Δημόσιες Σχέσεις (4 ώρες)
- Οργάνωση Δικτύων Πελατών
- Below-the-line επικοινωνία
- Διαχείριση τύπου και ΜΜΕ
- Διαχείριση Social Media και Οδηγών / Κριτικών Εστίασης
- Αρνητικές κριτικές πελατών: πώς τις χειριζόμαστε
- Θέματα εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας
- Διαχείριση εκδηλώσεων
- Πιστότητα πελατών: πώς την επιδιώκουμε, πώς την εξασφαλίζουμε
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους και υπεύθυνους καταστημάτων εστίασης που θέλουν να αναβαθμίσουν το επίπεδο δημοσίων σχέσεων και εξυπηρέτησης που προσφέρει το μαγαζί τους.
Απευθύνεται επίσης σε σπουδαστές και απόφοιτους σχολών Τουρισμού – Επισιτισμού που θέλουν να προσθέσουν σημαντικές γνώσεις και δεξιόττητες στο βιογραφικό τους, που θα τους βοηθήσουν στην καριέρα τους στον χώρο αυτό.
- Για κρατήσεις και πληρωμή μέχρι 7 ημέρες πρίν την έναρξη (early bird) η τιμή είναι 60€
- Για κρατήσεις θέσεων την ημέρα του σεμιναρίου ή την τελευταία εβδομάδα η τιμή είναι 75€
- Κρατήσεις θέσεων με κατάθεση του ποσού.
- Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα | ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
IBAN | GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 |
Τράπεζα | ΕΘΝΙΚΗ |
IBAN | GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282 |
Δικαιούχος | ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε. |
Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:
- θα γνωρίζουν σημαντικά στοιχεία για τις ανθρώπινες συμπεριφορές και σχέσεις και τον κατάλληλο χειρισμό τους
- θα γνωρίζουν τα μυστικά της “μετα-επικοινωνίας” και της γλώσσας του σώματος
- θα έχουν αποκτήσει εκείνες τις σύγχρονες δεξιότητες επικοινωνίας που απαιτούνται στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης
- θα γνωρίζουν τα στοιχεία υποδοχής και εξυπηρέτησης του πελάτη που κάνουν την διαφορά
- θα μπορούν να εφαρμόζουν ένα αποτελεσματικό σύστημα δημοσίων σχέσεων που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη και κερδοφορία του εστιατορίου τους
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διάρκεια της κάθε εκπαιδευτικής ώρας είναι 45′
Βεβαίωση Συμμετοχής σε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης, από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (ΚΕΔΙΒΙΜ 2) PRAXIS (Αριθμός Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 11101832).