#ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

#Υπάλληλος Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροδρομίου (Airport Ground Handling)


  • Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
  • ΠόληΑθήνα
  • Ωράριο Αθήνα18:00-21:15
  • Διάρκεια3 μήνες
  • ΣυχνότηταΚάθε Παρασκευή
  • Τιμή450€

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει τα παρακάτω εκπαιδευτικά αντικείμενα:

 

Λειτουργίες του Επαγγελματία Επίγειας Εξυπηρέτησης

  • Τα πάντα γύρω από το επάγγελμα: Ιστορία, Ρόλος πριν και τώρα, αλλά και στο μέλλον, Καθήκοντα, Γνώσεις, Πτυχία, Προ-απαιτούμενα προσόντα.
  • Καριέρα, Ιεραρχία και όροι εργασίας.
  • Η σωστή εμφάνιση, επαγγελματική εικόνα, dressing codes.
  • Πρόγραμμα εργασίας, ώρες απασχόλησης.
  • Νομοθεσία, Κρατικές υπηρεσίες που σχετίζονται με το επάγγελμα.
  • Δημόσιες σχέσεις στο επάγγελμα.

 

Διαδικασίες Αεροπορικών Ταξιδιών

  • Αεροπορικοί ναύλοι και Αεροπορικά εισιτήρια.
  • Ταξιδιωτικές διαδικασίες, έντυπα, έγγραφα.
  • Θέσεις αεροπλάνων κατά ναύλους.
  • Αριθμός πτήσης και Προγραμματισμένη αναχώρηση
  • Καθυστερήσεις και Ακυρώσεις Πτήσεων
  • Πολιτική των εταιρειών για τους επιβάτες και τους όρους ταξιδιού
  • Διαδικασίες προετοιμασίας επιβατών για το αεροπορικό ταξίδι.
  • Επιβάτες Προγραμματισμένοι για συγκεκριμένη πτήση
  • Επιβάτες Καθυστερημένοι και Τελευταίας στιγμής,
  • Χάσιμο πτήσης, διαδικασίες ακυρώσεων, ακυρωτικά
  • Λίστες αναμονής, Αναβάθμιση και υποβάθμιση επιβατών σε θέσεις.
  • Μεταφορά επιβατών ανάμεσα σε πτήσεις και κτίρια αεροδρομίων.
  • Συνδεδεμένες πτήσεις και μετ-επιβιβαζόμενοι επιβάτες.
  • Υπηρεσίες και εργασίες απαραίτητες πριν και μετά την πτήση.

 

Αεροπλάνα, Αεροδρόμια, Αεροπορικές Εταιρείες και Πτήσεις

  • Ορολογία.
  • Αεροδρόμιο: Εγχώρια και διεθνή αεροδρόμια.
  • Αεροδρόμια: Δομή- Κτίρια- Υπηρεσίες – Εργαζόμενοι
  • Κωδικοί αεροδρομίων, πόλεων, αεροπορικών εταιρειών.
  • Κατηγορίες και τύποι αεροπλάνων
  • Εξωτερική και εσωτερική περιγραφή αεροπλάνων.
  • Αεροπορικές και Κατασκευάστριες εταιρείες
  • Κατηγορίες αεροπορικών εταιρειών, δρομολογίων, θέσεων κατά ναύλους.
  • Δρομολόγια μικρής μεσαίας και μεγάλης ακτίνας, με επιστροφή την ίδια μέρα, με διανυκτέρευση, εσωτερικά, διεθνή, συνεχόμενα.
  • Πτήσεις απλές, εσωτερικού, εξωτερικού, συνδεδεμένες.

 

Εξυπηρέτηση επιβατών – Επικοινωνία

  • Customers’ Service: Βασικές Αρχές Επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και καλής συμπεριφοράς.
  • Η επικοινωνία και η επαφή τους με τους επιβάτες: Χειρισμός κατάλληλος και αποτελεσματικός για όλες τις κατηγορίες επιβατών.
  • Εξυπηρέτηση των επιβατών κατά την διάρκεια της επιβίβασης και αποβίβασης
  • Κατηγορίες Επιβατών και Ειδικοί επιβάτες.
  • Χειρισμός ειδικών επιβατών
  • Διαδικασίες προετοιμασίας επιβατών για το αεροπορικό ταξίδι.
  • Διαδικασίες επιβατών πριν, μετά και κατά τις ενδιάμεσες στάσεις.
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία με το υπόλοιπο προσωπικό

 

Αντιμετώπιση Εκτάκτων Καταστάσεων – Πρώτες Βοήθειες

  • Σωστικά Μέσα και Ασφάλεια Αεροδρομίου
  • Διαδικασίες και πρωτόκολλα επείγουσας ανάγκης.
  • Εφόδια, εξοπλισμός και σωστοί χειρισμοί πλήθους σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης.
  • Πρώτες βοήθειες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέες και νέους μέχρι 35 χρονών, που θέλουν να ξεκινήσουν καριέρα στην αεροπορική βιομηχανία.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τουλάχιστον κάτοχοι Απολυτηρίου Λυκείου
  • τουλάχιστον καλή γνώση Αγγλικών ως 1η ξένη γλώσσα.
  • Καλή επαγγελματική εικόνα

 

Τιμολογιακή Πολιτική

  • Το κόστος του προγράμματος είναι:450€
  • Για εγγραφές έως 30/9 Early Bird:350€
  • Κόστος για Φοιτητές & Σπουδαστές:350€
  • Κρατήσεις θέσεων με κατάθεση προκαταβολής 150€
  • Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς αναγράφοντας πάντα το όνομα σας

 

Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
 IBAN GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 
Τράπεζα ΕΘΝΙΚΗ
 IBAN GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282
Δικαιούχος ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε.
  • Στόχος του προγράμματος είναι η ποιοτική κατάρτιση στελεχών που θα προσφέρουν Εργασία στα αεροδρόμια, για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των επιβατών, πριν και μετά την πτήση.
  • Με το τέλος του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι, θα έχουν μάθει να εκτελούν τα απαραίτητα επαγγελματικά καθήκοντα ώστε να εργάζονται ως Στελέχη Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροδρομίου (Airport Ground Handling Staff).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διάρκεια της κάθε εκπαιδευτικής ώρας είναι 45′

CERTIFICATE “Airport Ground Handling” από την Νοbilis Air Group ♣ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ απόκτησης Διεθνούς Διπλώματος “Airport Operations” ♣ Βεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΒΕΚ) από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 PRAXIS

Gallery Σεμιναρίου

praxis logo

Το εργαστήριο του Σεμιναρίου

praxis logo

image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Πόλη Που Με Ενδιαφέρει
    X
    CONTACT US