Role Play Επαγγελματικού Σέρβις – Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων

Το επαγγελματικό σέρβις φαγητού και κρασιού σε εστιατόριο είναι μια τέχνη με πολλές λεπτομέρειες και πολλά μυστικά. Τεχνικές που ικανοποιούν τον πελάτη, δίνουν προστιθέμενη αξία στο εστιατόριο και ξεχωρίζουν τον ανειδίκευτο σερβιτόρο από τον ολοκληρωμένο επαγγελματία της εστίασης.

Η καθηγήτρια Έβελυν Τσιρώνη, με πολύχρονη εμπειρία στο service και Sommellier στο εστιατόριο του Καζίνο Πάρνηθας, διδάσκει στους σπουδαστές τα μυστικά και τις τεχνικές που Role Play Επαγγελματικού Σέρβιςανεβάζουν το επίπεδο στο επαγγελματικό σέρβις. Μέσα από το παιχνίδι ρόλων οι σπουδαστές μαθαίνουν από το σωστό σερβίρισμα κρασιού μέχρι την αντιμετώπιση και επικοινωνία με τους πελάτες. Το επαγγελματικό σέρβις είναι χορογραφία. Χρειάζεται ρυθμό και ακρίβεια στην κινήσεις. Αλλά και λεπτότητα. Χρειάζεται χαρακτήρα. Επανάληψη και εξάσκηση. Αμεσότητα. Και κυρίως άριστη γνώση της επιχείρησης, του μενού, των ανθρώπων.

Ο επαγγελματίας του σέρβις θα πρέπει να μπορεί να ενημερώσει πελάτες που τυχόν έχουν κάποια αλλεργία ή δυσανεξία για το μενού και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Θα πρέπει να επιβλέπει τον χώρο της εστίασης και να είναι πάντα ένα βήμα και μια σκέψη μπροστά από τους πελάτες. Θα πρέπει να αναγνωρίζει το προφίλ του κάθε πελάτη και να να ανταποκρίνεται με ευγένεια, χαμόγελο και κατανόηση αντίστοιχα. Θα πρέπει να είναι επικοινωνιακός και ακριβής, να γνωρίζει να διαβάζει τη γλώσσα του σώματος.

Πολλές φορές σε διάφορα εστιατόρια βλέπουμε ανθυγιεινούς και άτσαλους τρόπους στο σερβίρισμα και τη μεταφορά πιάτων από ερασιτέχνες υπαλλήλους. Αυτό ζημιώνει την εικόνα μιας επιχείρησης ακόμη κι αν σε άλλα σημεία της είναι αξιόλογη.

Το επαγγελματικό σέρβις από ένα χαμογελαστό και περιποιημένο προσωπικό προδιαθέτει θετικά για το γεύμα που ακολουθεί. Τότε θα είναι ικανοποιητική η τελική εντύπωση από την πλευρά του πελάτη. Το σέρβις είναι ο σύνδεσμος μεταξύ πελάτη και κουζίνας. Στο πλαίσιο του μάρκετινγκ εμπειρίας (experiential marketing) είναι ίσως από τους πιο σημαντικούς κρίκους στην αλυσίδα.

Βέβαια στο επαγγελματικό σέρβις συμβαίνουν και ατυχήματα αλλά και… ιδιαίτεροι πελάτες. Μέρος της εκπαίδευσης είναι και η αντιμετώπισή τους. Ίσως να χυθεί λίγο κρασί, μπορεί να σπάσει κάποιο ποτήρι, να ξεχειλίσει το νερό. Συμβαίνει και στους καλύτερους. Αντίστοιχα υπάρχουν και πελάτες που ίσως εκφράζουν τη διαφωνιά τους ή τις απόψεις τους λίγο εντονότερα απ’ ότι θα έπρεπε. Και αυτές οι περιπτώσεις είναι μέρος της εκπαίδευσης. Ο επαγγελματίας έχει ως στόχο την παροχή μιας υπηρεσίας, μιας εμπειρίας υψηλής ποιότητας που θα του μείνει αξέχαστη. Θα πρέπει να δείχνει υπομονή και κατανόηση. Φέρνοντας τους σπουδαστές αντιμέτωπους με ποικιλία περιπτώσεων/case studies μέσω του role play.

Role Play Επαγγελματικού Σέρβις      Role Play Επαγγελματικού Σέρβις      Role Play Επαγγελματικού Σέρβις

Στο ΙΕΚ PRAXIS καταξιωμένοι maitres μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων, διδάσκουν την τέχνη του επαγγελματικού σέρβις και προετοιμάζουν τους αυριανούς επιτυχημένους επαγγελματίες στον Τουριστικό και Ξενοδοχειακό κλάδο.

 

Μάθετε Περισσότερα Για Τη Σχολή Τουριστικών/Ξενοδοχειακών Επαγγελμάτων του ΙΕΚ PRAXIS
Δείτε Τα Επερχόμενα Σεμινάρια Τουριστικών/Ξενοδοχειακών του ΙΕΚ PRAXIS

Ειδικότητες
image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Πόλη Που Με Ενδιαφέρει
    X
    CONTACT US