Μαρία ΚΑΡΑΤΖΙΑ, Εργοθεραπεύτρια – Λογοθεραπεύτρια, M.Sc.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- 2016 -Master of science Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ρώμης (University of Rome Tor Vergata). Αναγνώριση πτυχίου από ΔΟΑΤΑΠ. Βαθμός πτυχίου 8.90
- 2008- Πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος στην Αθήνα, στην Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Βαθμός πτυχίου: 8
- 2001-Πτυχίο Λογοθεραπείας Πανεπιστημίου Σόφιας « Αγ. Κλίμεντ Όχριντσκι». Σχολή Βασικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης. Diploma (Magistr) (Master of Science) Λογοπεδικού με ειδίκευση στις Επικοινωνιακές Διαταραχές της Ανάπτυξης. Βαθμός πτυχίου: 9,45
- 1994 -Απόφοιτος 2ου Γενικού Λυκείου Χαλκίδας , βαθμός Απολυτηρίου: 19.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Α. «Το μπουλινγκ και τεχνικές αντιμετώπισης στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος» Ρώμη 2015
Β. .«Σχεδιασμός θεραπευτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση των μυολειτουργικών διαταραχών του στοματοπροσωπικού συστήματος σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση». Σόφια,2001
Γ. « Η εφαρμογή του biofeedback σε ημιπληγικό ασθενή στο στάδιο της σπαστικότητας ». Αθήνα, 2008.
ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
- 16/10/1998-20/10/1998 Σεμινάριο με τίτλο “ Λογοθεραπευτική αξιολόγηση των παιδιών με Εγκεφαλική παράλυση –Μέρος 1, Bulgarian Foundation for Helping Mentally Handicapped Children, Sofia.
- 25/10/1998-30/10/1998 Σεμινάριο με τίτλο “ Βασικές θεραπευτικές στρατηγικές, για αντιμετώπιση των δυσαρθρικών διαταραχών σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση-Μέρος 2, Bulgarian Foundation for Helping Mentally Handicapped Children, Sofia.
- 11/3/1999-15/3/1999. Σεμινάριο με τίτλο « Βασικά διαγνωστικά κριτήρια για την αξιολόγηση των παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Μέρος 1, Bulgarian Foundation for Helping Mentally Handicapped Children, Sofia.
- 6/5/1999-10/5/1999.Σεμινάριο με τίτλο « Βασικές θεραπευτικές τεχνικές για την αποκατάσταση του λόγου σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Μέρος 2, Bulgarian Foundation for Helping Mentally Handicapped Children, Sofia.
- 15/5/1999-21/5/1999. Σεμινάριο με τίτλο « Γιατί η ζωγραφική παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών. Ερμηνεία των συμβόλων και των χαρακτηριστικών της ζωγραφικής σε ζωγραφιές παιδιών». Bulgarian Foundation for Helping Mentally Handicapped Children, Sofia.
- 5/5/2002 Ημερίδα του Συλλόγου για την Αφασία με θέμα « Ζώντας με την Αφασία», Πάτρα.
- 5/2/2004-20/4/2004 Παρακολούθηση σεμιναρίου με τίτλο Επιμόρφωση και Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών και Στελεχών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Πάτρα.
- 27/2/2004-29/2/2004 Συμμετοχή στο εντατικό πρόγραμμα με θέμα «Δημιουργική Έκφραση», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο τμήμα Εργοθεραπείας της Σ.Ε.Υ.Π, του Α.Τ.Ε.Ι Αθήνας σε συνεργασία με το τμήμα Εργοθεραπείας του Arteveldehogschool της Γάντης του Βελγίου, στα πλαίσια του Ευρωπαικού προγράμματος Socrates.
- 4/6/2005– Παρακολούθηση Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου « Daring to do Occupational Therapy Differently” από τους SPIRIT of SURVIVORS”- Εργοθεραπευτές χωρίς σύνορα που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών, στο τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων & Νέων του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών, «Γ. Γεννηματάς».
- 14/03/2012 Προβλήματα βαρηκοίας στην παιδική ηλικία και η αντιμετώπισή τους
- 7/12/2014 Συνυπάρχοντας με τον Αυτισμό που διοργανώθηκε από την Ελληνική εταιρεία προστασίας αυτιστικών ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α)
- 23/9/2016 Βεβαίωση επάρκειας για το Αθηνά τεστ.
- 9/10/2016 Παρακολούθηση σεμιναρίου με τίτλο «Υλικό παρέμβασης μετά την χορήγηση του Αθηνά τεστ»
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
- από τις 1/10/1995- 31/5/1999 έκανα κλινική πρακτική στην Λογοπεδική διάρκειας 750 ωρών.
- 2001– Λογοθεραπευτική αποκατάσταση- αντιμετώπιση ατόμων με Φωνολογικές διαταραχές, Διάχυτες Αναπτυξιακές διαταραχές ( Αυτισμό ), Νοητική Υστέρηση, Δυσφασία και Αφασίες σε ενήλικες, Βαρηκοια και Κώφωση, με Τραυλισμό, Δυσαρθρία και Εγκεφαλική παράλυση, με Μαθησιακές δυσκολίες και Διαταραχές Ελλειματικής Προσοχής –Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), στην εταιρία «Λόγος & Γραφή».
- 2003- Λογοθεραπευτική αξιολόγηση (διάγνωση) και αποκατάσταση των ατόμων με Φωνολογικές διαταραχές, Διάχυτες Αναπτυξιακές διαταραχές ( Αυτισμό ), Νοητική Υστέρηση, Δυσφασία και Αφασίες σε ενήλικες, με Βαρηκοία και Κώφωση, με Τραυλισμό, Δυσαρθρία και Εγκεφαλική Παράλυση, με Μαθησιακές δυσκολίες και Διαταραχές Ελλειματικής Προσοχής –Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), στο κέντρο «Λόγος, Ομιλία & Πράξη» στο οποίο είμαι και υπεύθυνη.
- από 1/3/2005- 10/6/2005 έκανα Κλινική Ι– βάσει του προγράμματος στης σχολής Εργοθεραπείας στην οποία και φοιτούσα, στο Ειδικό Γυμνάσιο –Ειδικό Λύκειο στο Ίλιον, στην Αθήνα με επόπτρια την κ.Γεωργοστάθη Τζένη.
- Από 1/3/2006-10/6/2006 έκανα Κλινική II-στο Ναυτικό Νοσοκομείο.
- Από 1/5/2007-31/10/2007 έκανα την πρακτική μου άσκηση στο Νοσοκομείο ΚΑΤ σε περιστατικά με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, εκεφαλικά-με αριστερή ή δεξιά ημιπληγία, σε παραπληγίες και τετραπληγίες.
- Από το 2003 δουλεύω ως υπεύθυνη στο κέντρο «’Εργο ,Λόγος, Ομιλία & Πράξη» .
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
- Αγγλικά : Άριστη γνώση ( Πτυχίο Proficiency of Michigan )
- Βουλγάρικα: Άριστη γνώση ( μου έχει χορηγηθεί άδεια επάρκειας προσόντων από το Υπουργείο Εθν.Παιδείας & Θρησκευμάτων).
- Γαλλικά: Καλή γνώση (Certificat de Langue Francais)
- Ιταλικά: Καλή γνώση (Certificato di Conoscienza della Lingua Italiana Livello3)
ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
Γνώση και χρήση υπολογιστή : έχω πάρει το ECDL- European Computer Driving Licence